Wat is het bedrijf?

Administratie Belasting & Advieskantoor HGO staat onder de leiding van Hyon Gorter-Oudheusden. De liefde voor haar vak heeft haar doen besluiten Administratie Belasting & Advieskantoor HGO op te richten om zo haar passie, betrokkenheid en kennis voor haar vak te kunnen delen met ù.

Hier bij Administratie Belasting & Advieskantoor HGO begrijpen wij u. Wij weten exact welke fasen u als ondernemer moet doorlopen. Wij weten aan welke administratieve verplichtingen u moet voldoen. Wij begrijpen voor welke keuzes u komt te staan. Daarom bieden wij u graag rust op administratief, financieel en fiscaal vlak. Geen zorgen meer maar mogelijkheden. Zelf bepalen hoeveel van uw administratie u zelf wilt blijven doen en hoeveel u liever door ons laat doen. Alles is mogelijk!

  • Hyon Gorter-Oudheusden
    Hyon Gorter-Oudheusden Eigenaar Administratiekantoor HGO

Wie ben jij?

Wij begrijpen dat u als startende ondernemer of eenmanszaak zoveel mogelijk van uw administratie zelf wilt doen. De startfase en eventuele investeringen die u moet doen zijn al hoog genoeg en een administratiekantoor in de hand nemen zorgt vaak voor onverwacht hoge kosten. Maar aan de andere kant wilt u zich natuurlijk het grootste gedeelte van uw tijd bezig houden met uw vak en niet met de papieren rompslomp die aan het ondernemen vast hangt. Laat u dan verrassen door onze flexibele tussenoplossing. Samen met u gaan we op zoek naar de juiste balans.

Samen met u kijken wij naar welk gedeelte van uw administratie u zelf wilt blijven doen en welk gedeelte u liever uit handen geeft. Wij kunnen uw administratie in de “cloud” opzetten waardoor wij altijd samen met u naar uw administratie kunnen kijken. U waar nodig kunnen bijsturen en tijdig kleine oneffenheden in uw administratie kunnen ontdekken en corrigeren zodat dit achteraf geen dure fiscale fouten worden. U houdt te allen tijde volledig overzicht in uw administratie en dit allemaal tegen zeer gunstige tarieven.

Onze klanten

  • HGO heeft mij geholpen om zelfstandig mijn administratie te kunnen doen. Samen hebben we bekeken op welke manier ik het beste mijn reiskosten en uren bij kon houden. Het administratiesysteem is zo aangepast dat ik dat nu snel en makkelijk kan doen. Toch helpt HGO mij ieder kwartaal weer de puntjes op de i te zetten en als ik te druk ben geweest nemen ze zelfs de administratie van mij over. Absoluut een aanrader dus.

    M. van Egerschot

Benieuwd wat HGO voor u kan betekenen?

Neem gerust telefonisch contact met ons op of via het contactformulier.